Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Engineer Rugi RM500,000 Bila Tak Ada Bimbingan, Bermula Dari Stall Kini Pengeluar Frozen Food


Assalamualaikum & Salam Sejahtera alluser


(Untuk tonton, klik video di atas) Credit: CapriceDaddycap

Ini kisah Shamsul Shah Sulaiman dan isteri, Atika Mohd Ramli yang mulakan bisnes Tisha's Food dengan resepi murtabak keluarganya 100 tahun. Mereka berkongsikan jatuh bangun dalam sesi Table Talk Bersama Usahawan yang dikendalikan artis rap, Caprice baru-baru ini.

Bahkan Shamsul ketika peringkat awal melakukan bisnes Tisha's Food pernah kerugian RM500,000 ekoran langgar dinding bila tak ada Mentor dan bimbingan.

Beliau kini berada dalam mentoring Titanium, mendapatkan bimbingan secara dekat bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr Azizan Osman dan sokongan RichWorks.

Jangan terlepas, tonton video di atas yang penuh dengan pembelajaran dan pengajaran buat kita semua.

Jika anda nak berjumpa dengan usahawan jutawan kami seperti pasangan, Shamsul Shah Sulaiman dan isteri, Atika Mohd Ramli sertai program 10x Bina Bisnes Berjaya : Bangkit Bisnes Dari Krisis di Setia City Convention Centre (SCCC) pada 4 & 5 Jun 2022.

3 Hari lagi! Tak banyak lagi SEAT untuk usahawan ke program ini. Klik di bawah ini untuk mendaftar.

Salam Kejayaan,
Team 10X Bina Bisnes Berjaya

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular