Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

3-hari lagi! alluser belajar rahsia Titans berjaya bangunkan bisnes hingga jutaan ringgit setahun

Lebih 60 bisnes usahawan jutawan dari 20 industri
image

Salam Kejayaan Usahawan!

Bisnes bukanlah satu perkara yang mudah untuk dilakukan. Semua orang boleh berbisnes, namun tak ramai yang mampu 'sustain' dan mempunyai kesabaran yang tinggi dalam berbisnes. Bisnes tak lari diuji dengan cabaran. Bila dah bergelar usahawan, jangan ingat anda sudah berada di tahap yang selesa. Pasti akan ada sahaja cabaran yang perlu ditempuhi. Inilah yang akan menentukan kredibiliti anda berada di tahap yang terbaik atau sebaliknya.

Namun, walau apa pun cabaran yang mendatang sudah pasti ada jalan penyelesaiannya. Mungkin ada di antara anda yang menghadapi kesukaran dalam menguruskan kewangan dan staf, tidak tahu bagaimana berdepan dengan pesaing dan pergolakan emosi yang tidak stabil. Semua itu akan pasti dihadapi oleh seseorang yang bergelar usahawan dan jika anda tidak mempunyai ilmu serta mentaliti yang kuat, pasti anda akan tewas dan berhenti di pertengahan jalan.

Kami ingin bawakan anda perkongsian 60 bisnes usahawan jutawan dari 20 industri yang telah berjaya membangunkan bisnes hingga mampu hasilkan jutaan ringgit setahun dan tetap kukuh, walaupun diuji dengan macam-macam ujian. Mereka juga bakal kongsikan persediaan mereka dalam menghadapi tahun 2023 yang lebih mencabar dengan persaingan yang lebih sengit. Anda dengar dan saksikan sendiri bahawa tiada apa yang mustahil untuk dilakukan jika benar ada keinginan, tekad dan kesungguhan untuk berjaya.

image

Nantikan 3 hari lagi!

Perkongsian bagaimana mereka ini berjaya harungi pelbagai cabaran bisnes ketika pandemik dan krisis dan bagaimana mereka bangkit untuk bina bisnes hingga berjaya. Nak belajar rahsia dan strategi mereka yang telah berjaya? Temui mereka di Virtual Online Program Titan Summit 2022 pada 16-18 Disember 2022 selama 3 hari.

Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami di

image

Terima Kasih.

Salam Kejayaan,
RichWorks International


image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular