Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Hi alluser, Ini Mungkin Penalty Kick Terakhir Anda!

Program Nak Ubah Hidup 2023
image

Hi alluser,

Hidup ini boleh berubah bila-bila masa. Ada masa kita naik tinggi, ada masa kita mungkin turun dan jatuh, TAPI bezanya, orang yang berjaya sentiasa Bangkit buat tindakan segera dan buat sesuatu sampai jadi walaupun masa yang ada amat TERHAD.

Mereka berjaya kerana mereka bersungguh dalam TINDAKAN dan KONSISTEN FOKUS pada matlamat hidup yang nak dicapai. Mereka tak senang terganggu dengan apa yang berlaku di sekeliling mereka dan hanya bertumpu pada matlamat yang nak dicapai.

Ini contoh yang kita dapat saksikan semasa permainan bola sepak suku akhir antara Brazil vs Croatia malam semalam.

Ini juga ciri usahawan berjaya dan jutawan kelahiran RichWorks sepanjang kami membimbing ramai orang dari kosong hingga menjadi jutawan dalam program bimbingan kami selama 15 tahun.

Semalam kami telah lancarkan secara rasmi Program Nak Ubah Hidup : Kejayaan Bisnes & Wang 2023 pada 4 - 6 Februari 2023 di Setia City Convention Centre.

MenThor Datuk Wira Dr Azizan Osman telah menghadiahkan Tiket Percuma 100% Tajaan RichWorks sebelum kami menawarkan tiket berbayar yang akan naik berperingkat.

Ini masanya anda perlu rebut peluang yang ada untuk komited belajar dan daftar ke Program Nak Ubah Hidup (NUH) untuk buat persediaan awal hadapi cabaran tahun 2023.

Semalam bila kami turun untuk sumbangan sedekah minyak percuma, kami terkesan dengan kesusahan dan keperitan hidup ramai orang yang betul-betul susah dan tengah struggle untuk kelangsungan hidup, pekerjaan dan bisnes mereka.

Walaupun minyak percuma hanya full tank (anggaran RM10 - RM15) untuk motosikal dan maksima RM50 untuk kereta, TAPI ramai yang sanggup datang dari jauh, beratur dan menunggu beberapa jam lamanya untuk dapatkan minyak percuma yang rasanya hanya boleh cover sikit kos perjalanan mereka ke 5 lokasi tersebut. Begitu susahnya kehidupan mereka dengan kos sara hidup yang semakin hari meningkat.

image
image
image

Kami amat terkesan dan berharap pengagihan minyak di 5 stesen semalam sedikit sebanyak meringankan bebanan mereka.

Kami prihatin kepada situasi yang dihadapi kebanyakan masyarakat masa ini, sebab itu kami lancarkan Program NUH dan tawarkan peluang tiket percuma untuk bantu ANDA dan lebih ramai orang dapatkan maklumat dan bimbingan RichWorks untuk bina kehidupan dan bisnes mereka.

Kami berikan 50,000 tiket percuma dalam tempoh 72 jam bagi membantu dan menyokong masyarakat terutama usahawan untuk harungi isu dan cabaran sedia ada dan mendatang.

Selepas Tamat Tempoh itu, Tiket akan dijual untuk hadir program 3-hari secara fizikal di dewan Setia City Convention Centre (SCCC) Setia Alam.

Tahun 2023 akan lebih mencabar dan berlakunya kemelesetan ekonomi dunia. Anda usahawan tak boleh leka dan perlu persiapkan diri dari sekarang. Kita dah lalui pandemik hampir 2 tahun dan fasa endemik lebih setahun. Kita tahu betapa susahnya tempoh tersebut tanpa persediaan, jadi buat tindakan dan keputusan untuk UBAH HIDUP, KEWANGAN & BISNES Anda sekarang.

Tak mustahil untuk kita perbaiki tahap kehidupan dengan jana pendapatan yang baik melalui bisnes jika ada ilmu dan bimbingan yang betul.

Bertindak SEKARANG untuk dapatkan tawaran TERHAD Tiket PERCUMA NUH di nakubahhidup.com

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Khidmat Pelanggan kami melalui:

image

Salam Kejayaan
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular