Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Pengikut media sosial alluser semakin ramai? 3 cara mudah jana pendapatan sebagai influencer

Artikel tentang cara jana pendapatan sebagai influencer dan 4 strategi pemasaran Barbie. Moga bermanfaat.
image

Salam alluser,

Berapa lama anda habiskan masa sehari di media sosial?

Jika anda seorang pengguna mahir media sosial dan meluangkan banyak masa di platform itu, jangan persiakan bakat yang ada.

Influencer kini banyak mendapat perhatian sehingga mereka dengan mudahnya boleh mengalahkan populariti seseorang artis terkenal.

Golongan ini juga mampu meraih pendapatan lumayan walaupun di usia yang masih muda.

Bagi bangsa usahawan, ini juga amat baik untuk membina personal branding.

Selain itu, jom pelajari 4 strategi pemasaran Barbie. Ketahui bagaimana patung Barbie mampu bertahan sehingga 63 tahun. Semoga bermanfaat!

image

3 cara mudah jana pendapatan di media sosial sebagai influencer

Pada masa kini, kerjaya sebagai pencipta kandungan dan pempengaruh (influencer) menjadi pilihan ramai apatah lagi sesiapa saja boleh menjadinya tanpa sebarang halangan mahupun temu duga.

Selain populariti, pendapatan lumayan yang diterima membuatkan ramai anak muda yang terkejar-kejar untuk membina kerjaya sebagai seorang pempengaruh.

Buat pengetahuan semua, pencipta kandungan di platform seperti YouTube, TikTok dan Instagram kini memperoleh enam angka atau lebih setiap tahun melalui pelbagai aliran pendapatan.

image

4 strategi pemasaran Barbie

Patung Barbie yang popular dalam kalangan kanak-kanak dan remaja perempuan kini berusia 63 tahun, sejak ia 'dilahirkan' di Pesta Barang Mainan Amerika Syarikat di New York pada 9 Mac 1959.

Sejak itu, lebih satu bilion patung Barbie dijual di seluruh dunia, tidak kira sama ada ia berambut perang atau coklat, berkulit hitam atau putih, atau menampilkan watak puteri raja atau presiden.

Malah, patung Barbie yang tidak memiliki sebarang kedut di wajahnya itu, sentiasa berusaha menyesuaikan dirinya dengan keadaan semasa dan perubahan zaman.

Nak capai sesuatu lebih baik dan luar biasa dalam hidup?

Nak tahap kewangan lebih baik, kejayaan dalam bisnes yang dijalankan selama ini? Nak UBAH hidup ini ke tahap lebih baik lagi?

Semuanya terletak pada PILIHAN anda.

Tandakan tarikh penting ini 4 hingga 6 Februari 2023, kita ke Nak Ubah Hidup: Kejayaan Bisnes & Wang 2023.

Tiket percuma dah habis, kami tawarkan tiket General pada harga RM19 sahaja sehingga 31 Disember 2022!

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular