Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Bagaimana alluser boleh ubah hidup ini...

Jangan tangguhkan lagi kejayaan anda.

Salam Jumaat,

image

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ

Masa tak tunggu kita alluser, sekejap sudah di hujung minggu kedua tahun 2023 ini. Apa yang telah kita lakukan, sudah mula usaha atau masih seperti biasa?

Sebelum ini, saya pernah kongsikan dalam sesi Voice Chat setiap Ahad pagi di Telegram Azizan Osman Official mengenai topik perubahan ini.

Kunci pentingnya adalah KERJA KERAS namun itu saja baharu sebahagian. alluser perlu kerja keras juga untuk perbaiki diri sendiri.

Orang yang kerja keras saja, dia hanya dapat 'keras'. Gurau-gurau.

Kerja keras yang dapat ubah kehidupan seseorang itu bila dia perbaiki diri dia daripada pelbagai aspek.

Ingatlah firman Allah dalam Surah Ar-Rad ayat 11 yang bermaksud: "Sesugguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum, kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa-apa yang ada pada diri mereka."

Jadi, berdasarkan maksud ayat itu menunjukkan bahawa usaha mengubah untung nasib kehidupan sesama manusia perlu dilakukan dengan komited tinggi yang bermula dengan diri ini.

Saya dan RichWorks turut nak bantu anda melalui platform Nak Ubah Hidup pada awal Februari nanti. Kami faham situasi dihadapi orang ramai termasuk usahawan yang berdepan pelbagai cabaran saat ini.

Pastikan dapat tempat anda sementara tawaran masih dibuka.

image

Doa saya, anda kaya & berjaya,

Datuk Wira Dr. Azizan Osman

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular