Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Dulu pegawai tentera, kini Syafi’e jutawan kelas memancing online

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.
image

Hi alluser,

Berjumpa kita pada keluaran The Titan Bilangan 42 yang menampilkan usahawan jutawan, Syafi'e Abdul Shukor.

Menariknya, pengasas Fishing Buddies Academy (FBA) ini merupakan seorang pegawai tentera daripada 10 Briged Para sebelum bergelar seorang ahli perniagaan.

Biarpun gagal pada tahun pertama memulakan bisnes, beliau tidak mengalah malah memantapkan ilmu perniagaan dengan menghadiri program Nak Ubah Hidup (NUH) sebelum menyertai program pementoran Spire pada tahun 2019 dan ke Titanium dua tahun selepas itu.

Percaya bimbingan diperlukan untuk terus berjaya, beliau yakin mentor yang memiliki proven results seperti Datuk Wira Dr. Azizan Osman membantunya mempercepatkan proses tersebut.

Terus dikenali di kalangan kaki pancing, ketahui kisah pahit manisnya dalam dunia bisnes menerusi The Titan yang kami bawakan pada minggu ini!

image

The Titan e-magazine mengandungi kisah inspirasi ahli Titanium (Titan) di bawah bimbingan Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman bersama RichWorks.

Setiap daripada mereka ini juga seperti anda satu masa dulu, ada yang hanya seorang suri rumah, kakitangan awam & swasta, guru, graduan, pelajar, ejen, dropship dan lain-lain lagi.

Di samping itu, artikel berkaitan industri juga akan dikongsikan dari semasa ke semasa.

Moga ia dapat sedikit sebanyak memberikan anda inspirasi, panduan dan idea dalam membina bisnes.

Ramai orang nak ubah hidup, tapi tak jelas nak ubah apa dan tak tahu bagaimana nak mula.

Jom kita mulakan perubahan pada 4 hingga 6 Februari 2023 ini, dengan hadir ke program Nak Ubah Hidup: Kejayaan Bisnes & Wang 2023.

Lebih menarik, tiket General adalah PERCUMA!

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular