Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Selamat Tahun Baru Cina 2023 dari RichWorks International

image

Salam Usahawan,

Selamat Tahun Baru Cina kepada semua ahli Mentorship Titanium, Spire & EliteX, serta Followers dan anak didik RichWorks yang bakal meraikan tahun baru bermula malam ini.

Seperti perayaan lain, bagi kaum Cina di seluruh dunia, Tahun Baru Cina boleh dikatakan sebagai perayaan tahunan yang paling hebat dan paling penting. Tahun Baru adalah masa untuk berkumpul bersama keluarga, memulakan permulaan baharu, menghidupkan semula kasih sayang dengan harapan agar tahun yang akan datang akan lebih menggembirakan dan berjaya.

Menjadi tradisi keluarga dan bisnes untuk membersihkan dan menghias rumah atau pejabat mereka sebagai persediaan untuk bercuti, berkorban dan berdoa, serta melangsaikan segala hutang sebelum tahun baru.

Selain itu, banyak makanan yang dimasak, dan pakaian baru dibeli. Seperti mana-mana majlis lain, perhimpunan itu akan menghimpunkan saudara mara dari berhampiran dan luar negara. Mercun, bunga api, pakaian merah, dan hiasan sering digunakan dalam perayaan untuk menyambut tahun baru dan membawa tuah dan kekayaan. Wang diberikan kepada kanak-kanak dalam sampul merah yang menarik perhatian. Tahun Baru Cina juga merupakan masa untuk kenduri dan melawat keluarga. Banyak adat bercuti memberi penghormatan kepada ahli keluarga yang telah meninggal dunia.

image

Dan pada cuti tahun baru lunar yang diperhatikan secara meluas ini, kami di RichWorks ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina 2023 kepada anda semua yang meraikan, semoga anda dilimpahi dengan kesihatan dan kewangan yang baik sepanjang tahun akan datang.

Bagi anda yang lain yang bakal balik kampung dan berkesempatan bercuti hujung minggu ini, selamat bercuti dan berhati-hati dalam perjalanan anda.

Kami doakan anda kejayaan, kegembiraan dan kebahagiaan.

Terima Kasih.

Ikhlas dari kami,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular