Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Tak minat tugas rutin, Aishah Kassim tekad bangunkan akademi sendiri

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Di hari Isnin yang indah ini, kami ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina buat anda yang meraikannya!

Selain itu, hari ini juga istimewa kerana buat julung-julung kalinya kami bawakan khas buat anda siri pertama inSPIREd, e-magazine yang menghimpunkan kisah hebat para ahli dalam program pementoran Spire.

Edisi ini diterbitkan bagi berkongsi dengan pembaca mengenai perjalanan suka duka mereka untuk mencapai RM1 juta pertama dalam bisnes yang diusahakan.

Bagi keluaran pertama ini, kami bawakan kisah Aishah Kassim, pengasas Talk Empire Sdn. Bhd. yang merupakan pakar dalam membantu kanak-kanak yang mengalami masalah pertuturan.

Bertekad untuk bangunkan bisnes sendiri kerana tidak minat dengan rutin kerja harian, ketahui tindakan tepat yang dilakukan oleh graduan patologi ini hingga berjaya meraih RM1 juta pertama dalam perniagaannya.

Diharap perkongsian ini dapat memberi impak yang penuh bermakna dalam kehidupan anda. Selamat membaca!

image

Ramai orang nak ubah hidup, tapi tak jelas nak ubah apa dan tak tahu bagaimana nak mula.

Jom kita mulakan perubahan pada 4 hingga 6 Februari 2023 ini, dengan hadir ke program Nak Ubah Hidup: Kejayaan Bisnes & Wang 2023.

Lebih menarik, tiket General adalah PERCUMA!

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular