Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Bermula dengan suka-suka, kini Hamzee Kopli mempunyai showroom sendiri

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Edisi ketiga inSPIREd, e-magazine menghimpunkan kisah hebat para ahli dalam program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama dalam bisnes yang diusahakan.

Minggu ini, kami bawakan khas buat anda kisah Hamzee Kopli, usahawan yang mengusahakan perniagaan automotifnya sendiri iaitu RHM Garage.

Hanya bermula suka-suka secara atas talian di mudah.my, siapa sangka perniagaannya berkembang maju sehingga beliau berjaya membuka showroom sendiri.

Setiap perniagaan pasti ada cabarannya. Namun disebabkan masih terlalu baru dalam industri ini, beliau mula buntu tindakan wajar apa yang perlu dilakukan.

Ketahui kisah menarik tentang perjalanan dan pencapaiannya dengan lebih lanjut menerusi inSPIREd yang kami bawakan buat anda pada minggu ini!

image

TikTok merupakan sebuah aplikasi yang sangat berpengaruh abad ini.

Tahukah anda aplikasi ini mampu memberi lebih banyak kelebihan terutamanya dalam bidang pemasaran?

Jom kita raya sakan tahun ini dengan hadir ke Klinik Usahawan : Bisnes Raya Bersama TikTok secara virtual ZOOM pada 11 Mac 2023.

Harga tiket hanya serendah RM49 SAHAJA!

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular