Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

alluser tahu apa kemuncak keberkatan fadilat Ramadan?

Artikel berkaitan keistimewaan bulan Ramadan dan 3 cara pemasaran Victoria's Secret.
image

Hai alluser,

Semoga kita semua memperoleh keberkatan di hari Jumaat yang mulia ini.

Menurut hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah, Rasulullah saw bersabda: "Jumaat dinamakan sebagai 'Saidul Ayyam' iaitu penghulu segala hari (sebaik-baik hari)."

Oleh itu, jangan lupa untuk laksanakan pelbagai amalan sunat seperti memotong kuku, berzikir dan lain-lain lagi bagi meraih pahala daripada Yang Maha Esa.

Di samping itu, mari kita menambah ilmu dengan membaca artikel mengenai bulan Ramadan yang dinanti-nantikan ini dan juga tentang kaedah pemasaran jenama terkenal, Victoria's Secret.

Moga bermanfaat buat semua!

Bagi memudahkan anda beribadah pada bulan yang mulia ini, kami kongsikan Ramadan planner. Klik link di bawah:

image

Marhaban Ya Ramadan

"Wahai orang-orang yang beriman! Kamu diwajibkan berpuasa sebagaimana diwajibkan atas orang-orang yang dahulu daripada kamu, supaya kamu bertakwa."(al-Baqarah: 183)

Dalam satu pidato semasa menyambut kedatangan bulan suci Ramadan, Rasulullah SAW menyebut Ramadan sebagai bulan agung dan juga bulan yang penuh berkat.

Kerana keagungan dan keberkatan yang menghiasi bulan Ramadan itu, maka bulan Ramadan selalu dinanti-nantikan kehadirannya oleh warga Muslim di seluruh pelosok dunia.

image

3 rahsia pemasaran Victoria's Secret

Siapa peminat produk keluaran Victoria's Secret (VS)?

VS ialah sebuah syarikat pereka, pengeluar, dan pemasar pakaian dalam, pakaian wanita, dan produk kecantikan premium Amerika Syarikat.

VS diasaskan oleh Roy Raymond dan isterinya Gaye, di San Francisco, California, pada 12 Jun 1977.


image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular