Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Bulan baru, tindakan baru. Apa alluser, perlu lakukan?

image

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera alluser,

Selamat melangkah ke bulan Mac alluser, Ramadan juga semakin hampir.

Kadang-kadang dalam hidup kita mudah leka, terlupa buat apa yang wajib tapi lebih fokus pada yang tak perlu.

Jadi, kita susun semula keutamaan dan keperluan dalam bisnes dan kehidupan.

Pada 2022, satu daripada dua pengguna terlihat jualan sempena Ramadan di TikTok dan 87 peratus daripada mereka berkemungkinan besar membeli jualan sempena Ramadan di dalam platform ini.

Tahun ini, adakah you masih nak sia-siakan medium ini? Ramai anak didik saya menggunakan TikTok untuk buat pelanggan nampak produk dan perkhidmatan yang ditawarkan serta bagi soal branding.

Sebab itu, RichWorks International akan adakan Klinik Usahawan: Bisnes Raya Bersama TikTok pada 11 Mac 2023, menerusi platform ZOOM, dari 8 pagi hingga 5 petang.

Belajar bagaimana jana pendapatan menerusi TikTok yang digunakan ramai usahawan. Saya difahamkan yuran penyertaan juga tidak sampai pun 100 ringgit.

Tapi klinik usahawan ini hanya untuk mereka yang serius dalam membina bisnes masing-masing. Pilihan terletak pada alluser sendiri.

Salam kejayaan,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular