Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

AI training for marketers…

Alluser, want to be more val...

Istimewa Ramadan, RichWorks & Andalusia tawar pakej di antara 10 malam terakhir

image

Assalamualaikum wbt alluser,

Ramadan merupakan bulan penuh keberkatan dan kemuliaan, memberi peluang kepada umat Islam untuk mendekatkan diri dengan Allah SWT.

Ramai yang mengambil kesempatan mengerjakan UMRAH semasa Ramadan bagi memperoleh nikmat beramal ibadat di Tanah Suci Mekah.

Alhamdulillah, RichWorks International dan Andalusia Travel & Tours menjalin kerjasama menawarkan pakej istimewa Umrah Ramadan di antara 10 malam terakhir pada 7 hingga 17/18 April tahun ini.

Tawaran terhad ini ditawarkan pada harga istimewa bermula RM9,900 sahaja (tertakluk pada terma dan syarat) yang sudah penuh selepas diumumkan oleh Mentor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman malam tadi.

Dalam pada itu, kami juga nak jemput anda untuk rebut peluang beramal dengan infaq Ramadan bersama RichWell, pertubuhan kebajikan di bawah RichWorks.

Infaq Ramadan ini membuka peluang dan ruang bagi anda sama-sama membantu mereka yang memerlukan dan menyumbang di Malaysia, Indonesia, Syria, Turkiye, Mekah dan Madinah untuk menyambut Ramadan.

Sumbangan yang diterima bermula dari sekarang akan disalurkan bermula awal Ramadan berbaki 8 hari lagi.

Jom kita sama-sama rebut peluang dalam lipat gandakan lagi amal kebaikan dalam Ramadan yang mulia ini.

image

Usahawan bangkit menyumbang! Klik link di bawah untuk mendapatkan maklumat lanjut dan melakukan infaq.

Semoga segala amal ibadah kita diterima Allah SWT dan pahala infaq ini terus mengalir walau nyawa telah meninggalkan jasad nanti.

Moga kita semua dipertemukan Ramadan tahun ini,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular