Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Nak buat keputusan besar? alluser, ikuti 4 peraturan mudah ini

Artikel berkaitan 4 peraturan mudah buat keputusan dan 6 pesanan Steve Jobs
image

Hai alluser,

Bayangkan jika dalam hidup ini tak perlu membuat sebarang keputusan, pasti mudah sahaja perjalanannya.

Tapi hakikatnya tidaklah begitu.

Walau sekecil-kecil perkara yang dilakukan menuntut untuk kita membuat keputusan. Salah dalam membuat keputusan akan mempengaruhi hari-hari yang seterusnya.

Membuat keputusan sebenarnya adalah satu proses walaupun ia berlaku secara spontan. Belajar membuat keputusan yang besar dengan 4 peraturan mudah yang dikongsikan dalam artikel ini.

Selain itu, baca juga tentang 6 pesanan Steve Jobs yang terus hidup hingga ke hari ini. Apa pesanan itu?

Semoga bermanfaat!

image

4 peraturan mudah untuk membuat keputusan yang besar

Pentingkah untuk membuat keputusan?

Setiap hari pasti kita tak dapat lari dalam membuat keputusan. Nak makan apa, nak pakai baju apa, nak kerja apa, nak beli apa dan macam-macam lagi keputusan yang perlu dibuat setiap masa.

Tak kira besar atau kecil keputusan itu, ia sangat penting kerana akan mempengaruhi perjalanan hidup kita di masa akan datang.

image

6 pesanan Steve Jobs tinggalkan buat kita semua

Walaupun sudah 12 tahun Steve Jobs meninggal dunia akibat kanser pankreas, namun jasa dan sumbangan yang beliau tinggalkan dalam dunia teknologi kekal memberi manfaat kepada masyarakat dunia hingga ke hari ini.

Sentiasa menjadi perhatian ramai, kata-kata yang keluar daripada mulut beliau juga sentiasa boleh diambil sebagai iktibar dan menjadi inspirasi buat sesiapa yang mendengarnya.

Sebelum ini, Jobs pernah memberi nasihat kepada graduan muda sewaktu majlis graduasi Universiti Stanford yang merupakan antara sekolah perniagaan terbaik di dunia.

TikTok merupakan sebuah aplikasi yang sangat berpengaruh abad ini.

Tahukah anda aplikasi ini mampu memberi lebih banyak kelebihan terutamanya dalam bidang pemasaran?

Jom kita raya sakan tahun ini dengan hadir ke Klinik Usahawan : Bisnes Raya Bersama TikTok secara virtual ZOOM pada 11 Mac 2023.

Harga tiket serendah RM49 SAHAJA!

Jangan lepaskan peluang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular