Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Siti Rahah, belajar ilmu dandanan rambut dari zero untuk buka salun muslimah

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Edisi keempat inSPIREd, e-magazine menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Minggu ini, kami bawakan khas buat anda kisah Siti Rahah Mohd. Norin, usahawan yang mengusahakan perniagaan salun rambut, El Rahah.

Idea untuk membuka El Rahah tercetus disebabkan kesukaran beliau untuk mencari salun rambut muslimah sewaktu zaman belajar di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Johor.

Nama penuh salun beliau adalah Jazeerat El Rahah yang diambil sempena gabungan namanya bersama suami, Jazair yang bermaksud semenanjung dan diubah kepada Jazeerat yang bermaksud pulau.

Rahah pula nama beliau yang membawa maksud kerehatan. Maka terciptalah jenama Jazeerat El Rahah, Pulau Kerehatan! The Island of Relaxation!

Ketahui kisah menarik tentang perjalanan dan pencapaiannya dengan lebih lanjut menerusi inSPIREd yang kami bawakan buat anda pada minggu ini!

image

Lebih banyak kisah inspirasi perjalanan usahawan capai RM1 juta pertama dalam keluaran inSPIREd akan datang.

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular