Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Kematian doktor: KKM tidak bertoleransi kes buli kakitangan - Dr Dzulkefly

Dasar Tahun 6, Tingkatan 3 tiada peperiksaan dibawa ke Kabinet - Fadhlina; Kes GISB: Dipercayai banyak lagi penderaan, polis akan siasat - K...

alluser, esok! Peluang tingkatkan sales anda

image

Salam alluser,

Sebagai usahawan, kita perlu bersedia dengan cabaran yang sentiasa datang dan keadaan yang berubah mengikut peredaran masa.

Kita dapat lihat ramai usahawan menghadapi cabaran ketika berniaga pada waktu ini.

Terutamanya bagi mereka yang terpaksa bersaing dengan pesaing yang sudah mula bergerak dengan pemasaran digital.

RichWorks nak terus sokong bangsa usahawan yang terkesan dalam bisnes.

Sebab itu kami bakal melancarkan Klinik Usahawan Tik Tok Tik Tok, Buat Duit Lepas Raya pada ESOK, 18 April 2023 jam 5 petang secara LIVE di Jalan Tuanku Abdul Rahman dan platform TikTok @azizanosman.com

Program ini akan membantu anda untuk lebih memahami cara penggunaan platform yang menjadi pilihan masa ini di samping meningkatkan jualan menerusi platform digital.

Jangan risau perlu bayar mahal kerana yuran komitmen hanya serendah RM29 sahaja khas untuk anda. Tawaran ini hanya selama 12 jam saja untuk 300 orang pertama!

Dengan sertai program ini, anda akan belajar bagaimana untuk meningkatkan jualan bisnes anda dengan menguasai platform TikTok!

1 hari sahaja lagi! Pastikan anda sudah sertai Telegram Azizan Osman Official https://t.me/azizanosmanofficial untuk tidak terlepas sebarang info terkini.

Info lanjut, layari >>> richworks.com/klinikusahawan/tiktok/

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular