Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

alluser suka membeli-belah di Jalan TAR?

Artikel berkaitan nasib peniaga di Jalan TAR dan 3 langkah tingkatkan jualan.
image

Hai alluser,

Tinggal dua hari saja lagi sebelum Aidilfitri bakal menjelang tiba. Bagaimana persiapan anda?

Adakah semuanya telah lengkap ataupun anda lebih gemar membeli-belah di saat-saat akhir?

Bercakap soal membeli-belah, team RichWorks sempat berkunjung ke Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur pada hari Selasa lalu bagi menyantuni peniaga-peniaga di kawasan berkenaan.

Rata-rata peniaga di sana mempunyai perasaan yang bercampur-baur mengenai jualan mereka pada tahun ini.

Makin melonjak atau merudum? Ketahui kisah dan nasib mereka dengan lebih lanjut menerusi artikel yang dikongsikan.

Selain itu, baca juga tentang 3 langkah bagi meningkatkan jualan.

Semoga bermanfaat buat anda semua!

image

RichWorks turun padang santuni peniaga di Jalan TAR

Dua hari lepas, Team RichWorks telah melancarkan program Klinik Usahawan Tik Tok Tik Tok, Buat Duit Lepas Raya di Jalan Tuanku Abdul Rahman.

Di samping itu, kami turut tidak melepaskan peluang turun padang untuk menyantuni dan mendengar sendiri cabaran dan isu peniaga-peniaga di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman.

Ini adalah pengalaman yang baru buat kami bilamana perjalanan kami ke sana menaiki LRT bersama-sama bos, Tuan Radz Mohd.

image

Jangan terus temenung, 3 langkah tingkatkan jualan

Peniaga Bazar Raya Dataran Senawang mengeluh kerana walaupun menerima kehadiran pengunjung yang ramai namun mendakwa hanya 'mencuci mata' sahaja berbanding berbelanja untuk keperluan masing-masing.

Tinggal beberapa hari lagi sebelum Aidilfitri, kebanyakan peniaga, dilihat lebih banyak termenung sambil memerhatikan barang jualan yang tidak terjual.

Memetik laporan Berita Harian peniaga songkok, Helmi Amir, 61, berkata, sejak berniaga di kawasan berkenaan 10 tahun lalu, ini kali pertama dia menghadapi situasi seperti ini yang mana kuasa membeli orang ramai semakin kurang.

Sedih hasil jualan tak seperti yang diharapkan?

Usah terus kecewa, kami ada sesuatu yang menarik untuk anda.

RichWorks bawakan program istimewa, Klinik Usahawan Tik Tok Tik Tok, Buat Duit Lepas Raya untuk membantu anda lebih memahami cara penggunaan aplikasi TikTok bagi meningkatkan jualan menerusi pemasaran digital.

Jangan terlepas PROMOSI AIDILFITRI, hanya RM39 sahaja!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular