Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Berkongsi Kebaikan, RichWell Menyumbang Beras Setiap Hari Di Bulan Ramadhan Untuk Mereka Yang Memerlukan

image

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera,

Kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas peluang untuk menghulurkan sumbangan pada bulan Ramadhan yang lalu dan kami berbesar hati dapat membantu meluaskan bantuan kepada golongan yang memerlukan.

image
image
image
image

22/3/2023 hingga 21/4/2023

Projek Beras Ramadhan

Sepanjang bulan Ramadhan yang lepas, Rejimen Perwira dari RichWorks mengusahakan Projek Beras Ramadhan. Setiap hari, sumbangan beras akan diberi kepada Madrasah, Masjid, Surau dan Maahad terpilih. Alhamdulillah Projek Beras Ramadhan ini dapat dijayakan hingga hari terakhir ramadhan tahun ini.

image
image
image
image

Projek ini bertujuan untuk membantu mereka yang memerlukan dan mengurangkan beban mereka. Selain itu, dapat memupuk sifat suka bersedekah dan bantu-membantu dalam kalangan kita.

image
image
image
image

Terima kasih kepada RichWorkians yang sudi memberi sumbangan untuk menjayakan Projek Beras Ramadhan yang berlangsung setiap hari di bulan Ramadhan yang lalu.

Kami percaya bahawa pemberian bantuan pada bulan Ramadhan seperti ini adalah salah satu cara untuk meningkatkan kebaikan dan belas kasihan sesama insan. Semoga sumbangan yang telah kami berikan dapat membantu mereka yang memerlukan dan menceriakan hari mereka sepanjang Ramadan ini dan hari lebaran.

Ikhlas dari
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular