Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

‘Tak habis fitnah keji aib maruah saya’ - PM Anwar

Amang seksual: PU Azman dipenjara 24 tahun, dua sebatan; 'Kenapa GISB buat begini kepada kanak-kanak, apa tujuan sebenar?' - Khutbah...

Dahulu Berniaga Dekat Rumah Sekarang Sudah ada Wisma 3 Tingkat

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Bermula dari rumah sahaja, sekarang sudah jadi Wisma 3 tingkat. Puan Nurul Eliana, Pengasas kepada Hermosa Wear yang bertapak di Bandar Sunway berjaya membangunkan syarikat beliau 100 kali ganda lebih baik pada tahun 2022.

Sebelum memulakan perniagaan, Puan Eliana merupakan seorang Support Engineer. Kerjaya yang bagus tapi taraf hidup masih di takat yang sama. Diuji pula dengan pelbagai dugaan dalam kehidupan, Puan Eliana mulakan perniagaan bermodalkan RM400 sahaja untuk tambah duit poket. Beliau tekad ingin mengubah hidup 360 darjah dengan menyertai Program IMKK yang terakhir pada tahun 2018.

Sekarang beliau sudah menjadi salah satu ahli Titanium di RichWorks. Satu peningkatan yang besar dengan didikan dari MenThor Datuk Wira Dr Azizan Osman. Bila sudah tambah ilmu dan sudah ada MenThor semua ketakutan dan roadblocks boleh diatasi. Banyak ilmu leadership yang dipelajari, Puan Eliana pratikan dalam bisnes beliau. Tahniah Puan Nurul Eliana!

Memang ramai antara kita yang mula berniaga kerana ingin tambah duit poket sahaja. Tetapi sampai bila? Kalau kita boleh buat perniagaan itu menjadi pendapatan utama kita dan ubah taraf hidup sama macam Puan Eliana.

Boleh ke boleh?

Di Sini Lahirnya Usahawan Jutawan.

Salam Kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular