Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Jatuh Berkali-Kali Sehingga Diuji Berada Di Ambang Kematian, Tapi Tidak Mampu Jatuhkan Semangat Wanita Ini

image

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera alluser,

16 Mei 2023, Hari Selasa minggu hadapan, The Titan Talk Show akan bersama dengan tetamu istimewa iaitu Puan Masitah Affandy, CEO NM Aircond.

Baru-baru ini kita dikejutkan dengan berita duka sehari sebelum bulan Ramadhan yang lalu. Puan Masitah diuji dengan kemalangan yang hampir meragut nyawanya. Diberi peluang kedua untuk hidup, Puan Masitah tidak pernah patah semangat dan terus positif dalam menjalani kehidupan dengan rutin yang baru.

Berpegang dengan kepercayaan "Hidup Mesti Ada Matlamat & Perancangan Allah SWT Terbaik Buat Hambanya," beliau tetap tabah dan cekal, kerana ada ramai lagi yang memerlukan beliau terutamanya keluarga dan Team NM Aircond.

Sudah semestinya Puan Masitah merupakan usahawan luar biasa dan seorang insan yang 'Wow Giler" walaupun diuji berkali-kali. Ketabahan dan kecekalan beliau menjadi inspirasi kepada kita semua.

Dengarkan perkongsian 'hidup-mati' dari Puan Masitah Affandy secara Live untuk muhasabah diri sendiri.

Tonton The Titan Talk Show, Selasa jam 5 petang di Facebook, Instagram dan YouTube Channel Azizan Osman Official.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular