Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Nak grow bisnes alluser lebih konkrit? 15 hari lagi

Penceramah profesional dalam bidang jualan Brian Tracy membongkar satu daripada rahsia business grow. Rahsia ini dikongsikan Tracy kepada

Salam sejahtera alluser,

Penceramah profesional dalam bidang jualan Brian Tracy membongkar satu daripada rahsia business grow.

Rahsia ini dikongsikan Tracy kepada Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman ketika RichWorks baru sahaja berusia 5 tahun.

"Apakah konkrit framework dan guide line yang perlu dikuasai oleh Senior Leadership Team (SLT) untuk memastikan bisnes berkembang?" jelas Dr. Azizan.

Bagaimana nak memastikan SLT dan team sentiasa align?

Apabila semua jelas dengan visi, misi yang sama, barulah mudah nak capai target dan objektif.

Kini, selepas 15 tahun beroperasi RichWorks telah membantu lebih 1.5 juta pemain industri kecil dan sederhana (IKS) di Malaysia, Singapura dan Indonesia.

15 hari lagi! Jom jadi bangsa usahawan yang master dalam bisnes anda. Apa tunggu lagi, segera klik butang di bawah. Lebih banyak maklumat berguna akan anda perolehi.

Peluang anda juga untuk bercakap dengan Business Consultant RichWorks dan ketahui bagaimana perniagaan anda boleh terus berkembang.

More leaders, more business, more revenue and more people.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular