Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Sales Cecah 1 Juta Dalam Masa 2 Bulan Sahaja!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pencapaian luar biasa Puan Haryati dari Pulau Pinang ini berjaya dicapai melalui Program Bimbingan Kelab Usahawan 1 Juta (KU1J) anjuran RichWorks dengan Kementerian Kemajuan Desa Dan Wilayah Negara.

Puan Haryati adalah salah seorang dari 23 orang usahawan luar bandar yang terpilih setelah melalui beberapa sesi saringan.

Melalui Program Bimbingan Kelab Usahawan 1 Juta anjuran RichWorks dan Kementerian Kemajuan Desa Dan Wilayah Negara. Program yang bertujuan untuk menyasarkan usahawan desa mencapai sasaran jualan tahunan berjumlah RM1 juta yang pertama.

Perniagaan beliau jatuh sebanyak 80 peratus pada tahun 2020 kerana pandemik C0vid-19. Perniagaan beliau mula meningkat pada tahun 2021 dan pada tahun 2022 selepas beliau mula belajar dengan RichWorks, Puan Haryati berjaya mencapai jualan 1 juta pertama pada bulan Disember 2022. Tahniah Puan Haryati!

Melalui Program KU1J, bimbingan yang diberi bukan sahaja dari segi motivasi tetapi dari segi pengurusan kewangan, perakaunan dan kepimpinan juga bagi memperkasakan asas perniagaan usahawan termasuk Puan Haryati. Selaras dengan objektif Program KU1J untuk membantu usahawan desa mencapai sasaran jualan tahunan RM1 juta.

Di RichWorks Di Sini Lahirnya Usahawan Jutawan.

Salam Kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular