Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Tawar gaji tinggi tapi pekerja tetap keluar masuk, Nurfathiah cari jalan dengan tambah ilmu perniagaan

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Bertemu kita lagi di edisi kelapan inSPIREd, e-magazine menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Menampilkan pengarah urusan Igloo Holding Sdn. Bhd, Nurfathiah Hassan, beliau pada awalnya berdepan dengan masalah untuk mencari pekerja yang boleh potong daging dan datang ke pasar seawal jam 6.30 pagi.

"Pekerja keluar masuk. Mula-mula ingat sebab isu gaji, namun bila tawarkan gaji tinggi pun sama juga," katanya.

Mengambil keputusan menyertai program mentoring Spire pada 2019 selepas mendengar iklan RichWorks di radio, masalah pekerja yang dialaminya semakin dapat diatasi selain aliran tunai syarikat juga turut dapat diperbaiki.

Walaupun beliau memiliki sarjana dalam bidang pengurusan perniagaan, namun ia bukanlah jaminan dapat menguruskan perniagaan dengan baik.

"Apa yang belajar di universiti belum tentu boleh digunakan, sebab apa kita belajar teori dengan keadaan sebenar tak sama," jelasnya.

Kini berjaya meraih jualan jutaan ringgit, ketahui tindakan tepat yang dilakukannya dalam mengecap kejayaan yang tidak pernah dibayangkan menerusi inSPIREd kali ini.

image

Tak mahu terlepas info terkini daripada RichWorks?

Mahu jadi yang pertama dapatkannya?

Apa lagi, sertai saluran telegram RichWorks sekarang agar anda terus mendapat manfaat daripadanya.

Klik link di bawah untuk sertainya segera!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60355191260

Popular