Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

4 hari lagi! Contact.FirstName~ Master your bisnes dan fokus kepada “low hanging fruit” ~

Waktu hujung minggu memang seronok untuk bersantai-santai. Bawah pokok rambutan di halaman rumah antara tempat kami sekeluarga akan bersan
image

Selamat hujung minggu alluser,

Waktu hujung minggu memang seronok untuk bersantai-santai.

Bawah pokok rambutan di halaman rumah antara tempat kami sekeluarga akan bersantai. Ayah siap letak set kerusi dan meja batu di bawah pokok ini.

Bila musim buah lagi best, sambil duduk pun boleh capai buah rambutan dari pokok.

Dalam bisnes, anda pernah dengar "low hanging fruit"? Istilah ini menunjukkan peluang atau potensi yang mudah dijangkau atau dicapai dengan sedikit usaha atau pelaburan.

Ini merujuk kepada tindakan atau strategi yang dapat memberikan hasil yang cepat dan relatif tanpa memerlukan usaha atau sumber daya yang besar.

Konsep ini juga menggambarkan tindakan yang boleh dilakukan dengan cepat untuk mencapai hasil positif dalam waktu singkat.

Nak tahu lebih banyak lagi dan master dalam bisnes alluser? Ini peluang yang mesti anda rebut. Klik segera butang di bawah untuk maklumat lanjut.

4 hari sahaja lagi, kita bersama bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman selama 4 hari dalam program khas MYB pada 8 hingga 11 Jun 2023 di Setia City Convention Centre, Setia Alam.

Tempat adalah terhad, hanya bagi usahawan yang betul-betul serius nak pastikan bisnes mereka mampu bergerak ke tahap lebih tinggi.

Klik untuk berhubung dengan Team Richworks.

image

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular