Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Cari masa alluser! Peluang dapatkan insight terkini dalam bisnes

image

Salam alluser,

Maaf ganggu anda pada hujung minggu ini. Tapi kami perlu sampaikan ini kerana ia merupakan peluang untuk anda mendapatkan insight 'mahal' daripada MenThor, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pagi ESOK!

Meskipun dengan jadual beliau yang padat, dalam melatih ratusan anak didiknya secara dekat dalam circle Titanium di bawah RichWorks, Dr. Azizan tetap mencari masa & peluang untuk nak bercakap dengan alluser, bangsa usahawan.

Apatah lagi dengan keadaan sekarang, keadaan ekonomi yang tak menentu dan kami lihat kebanyakan usahawan sedang berdepan banyak cabaran.

Kami nak jemput alluser ke Live Voice Chat, Sesi Khas Bersama Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada Ahad (25 Jun 2023) jam 7.45 pagi.

Jika Dr. Azizan boleh cari masa untuk nak bercakap dan berikan inputnya kepada anda, cuba berikan masa untuk anda dapatkan ilmu itu sebelum mulakan apa-apa tindakan esok.

Sesi ini, percuma namun berharga untuk usahawan yang komited dalam bisnes masing-masing.

Pastikan anda sudah berada dalam Telegram Azizan Osman Official untuk ikuti sesi ESOK ya. Belum join lagi klik butang di bawah ini:

Kami doakan anda kaya & berjaya,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular