Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Hati-hati alluser, esok dah raya! Rancang perjalanan & bisnes anda

Perjalanan Satu Juta Pertama + Penilaian Perniagaan Anda berharga RM497 ditaja 100%
Buku Percuma

Salam alluser,

Rasanya kebanyakan bisnes akan tutup operasi bermula esok. Ada yang tak beroperasi esok dan lusa, ada pula hanya esok saja.

Bagi yang akan balik kampung atau tidak, rancanglah perjalanan anda dan sentiasa berhati-hati di jalan raya, ingat orang tersayang. Begitu juga dalam bisnes, perancangan perlulah dibuat bagi tempoh raya dan selepas itu.

Pastikan kerja-kerja yang sepatutnya sudah selesai, agar tak pula 'kacau' team ketika cuti raya nanti.

Sebelum anda cuti raya juga, kami nak jemput alluser ke pejabat RichWorks di Shah Alam pada minggu depan bagi dapatkan naskah buku Perjalanan Satu Juta Pertama PLUS sesi Penilaian Perniagaan berharga RM497. 100% ditaja mengikut syarat ditetapkan.

Hanya buat bangsa usahawan ya, klik butang di bawah ini sekarang untuk mohon:

p.s Bagi umat Islam jangan lupa perbanyakan doa pada Hari Arafah ini. Waktu doa yang mustajab. alluser juga boleh sertai bersama kami dalam Live Majlis Munajat Arafah di Facebook & YouTube Azizan Osman Official serta RichWorks Official bermula pukul 5.30 petang ini ya. Moga doa kita semua dimakbulkan dan menjadi tetamu Allah di Tanah Suci, Mekah suatu hari nanti.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular