Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

alluser, melangkah tahun baru dengan keampunan Yang Maha Esa

Hijrah dengan komited lakukan tindakan dan perubahan.
Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum wbt dan Salam Maal Hijrah,

Malam tadi, kita sudah pun bermulanya tahun baharu, 1445 Hijrah dalam takwim Islam. Bagi umat Islam, kita dah pun baca doa akhir tahun dan disusuli dengan doa awal tahun.

Mudah-mudahan kita melangkah ke tahun baharu dalam keadaan kita semua diampuni Allah SWT dan diterima segala amal kita.

Sebagai usahawan, gunakan kesempatan Maal Hijrah ni untuk pause sekejap, untuk lihat balik diri & bisnes you. Ambil masa, nilai balik apa sudah dilakukan untuk lakukan perubahan, betulkan dan upgrade lagi mana-mana gap yang ada.

Moga langkah you dapat mencapai apa yang disasarkan, insha Allah. Jika perlukan sokongan, RichWorks ada untuk bantu you.

Semoga tahun ini, Allah akan pelihari kita, berkati kita dan berikan kita pimpinan, petunjuk, sokongan dan bantuan-Nya. Insha Allah, akan dipermudahkan segala urusan dalam perjalanan kita mencapai keberkatan dunia & akhirat.

Moga Allah makbulkan doa kita semua,

Datuk Wira Dr. Azizan Osman

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular