Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Khas untuk alluser, hadiah menarik menanti anda

Peluang untuk anda bangkit dan transformasi bisnes
Buku Percuma

Salam sejahtera alluser,

Kami faham akan cabaran dan isu yang ramai usahawan hadapi yang sebenarnya boleh diatasi dengan cara, strategi dan bimbingan yang betul.

Maka RichWorks terpanggil dengan misi & visi nak bantu usahawan berjaya menjadi jutawan, malah lebih dari itu.

Kami nak transformasi bisnes dan kehidupan usahawan itu ke tahap yang lebih baik, insya-Allah. Sempena 7.7 hari ini, RichWorks nak berikan hadiah untuk alluser iaitu program 10X Bina Bisnes Bejaya, pada 2 hingga 3 September 2023 di Lembah Klang yang baru sahaja diumumkan Datuk Wira Dr. Azizan Osman sebentar tadi.

Jangan lepaskan harga early bird bermula hari ini selama 7 hari khas untuk anda bernilai RM97. Harga asal RM997 untuk program yang bernilai RM10,997.

Grab peluang ini sekarang! Klik butang di bawah untuk dapatkan SEAT anda!

p.s. Sementara nak menunggu bulan September nanti, pastikan anda dah hadir ke pejabat RichWorks bagi mengikuti Klinik Usahawan: Siri Bina Bisnes Berjaya ya. Geran Bimbingan Perniagaan bernilai RM3 juta akan anda perolehi bagi mengikuti klinik usahawan ini tanpa bayaran.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular