Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Want more email subscribers? Do this (it works)

Nick increase conversions 1000% with this strategy  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

Kurang 24 jam, peluang alluser bersama-sama Tuan Guru Abdul Somad

Dalam kesibukan mengusahakan bisnes, kita juga kena sentiasa kembali kepada Yang Maha Esa.
Melaka Munajat

Salam alluser,

Esok, anda berpeluang untuk bertemu dengan Tuan Guru Abdul Somad sempena Sambutan Maal Hijrah 1445H. Jom bagi mereka yang berada di sekitar Melaka dan negeri berdekatan boleh atur perjalanan ke program Melaka Munajat di Dataran Sejarah, Ayer Keroh.

Insya-Allah, moga apa yang sedang diusahakan akan dipermudahkan dan mendapat keberkatan Allah SWT melalui munajat yang dijangka dihadiri sekitar 25,000 orang dari dalam dan luar Melaka.

Meskipun sibuk mengusahakan bisnes masing-masing, kita tidak boleh lupa keutamaan kita sebagai hamba kepada-Nya. Sentiasa bermunajat kepada-Nya, kerana Dia sebaik-baik Perancang dan Yang Maha Berkuasa.

RichWorks sebagai penganjur bersama ingin menjemput muslimin dan muslimat dan bangsa usahawan yang ada untuk sama-sama mengikuti program ini yang akan bermula jam 7 malam nanti. Kami nantikan kedatangan anda.

Salam kejayaan,
RichWorks International

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular