Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Mula dengan gerai, Sofiuddin tak percaya bisnes burger tepi jalan mampu buat jutaan ringgit.

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

Bertemu kita lagi di edisi ke-11 inSPIREd, e-magazine yang menghimpunkan kisah hebat usahawan daripada program pementoran Spire dalam usaha bagi meraih RM1 juta pertama.

Minggu ini, inSPIREd menampilkan Sofiuddin Mohamad Isa, pemilik syarikat Soffa Prima yang merupakan usahawan GTR Burger.

Siapa sangka perkenalannya bersama salah seorang pengasas GTR Burger iaitu Haji Nordin Mat membawanya ke tahap yang tidak diduga pada hari ini.

"Pertama kali ikuti program RichWorks bersama beberapa usahawan GTR, saya duduk dekat belakang sekali dan ikut saja selepas diajak oleh Haji Nordin.

"Pagi itu termenung, macam ini rupanya program RichWorks. Tapi ada benda yang buat saya trigger bila Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman minta peserta mula menulis," kongsinya.

Mengambil keputusan untuk menyertai program pementoran SPIRE, beliau tidak pernah menyangka sebelum ini bisnes burger jalanan saja mampu mencapai jualan jutaan ringgit.

"Saya follow, 100% copy, tak peningkan kepala kata Haji Nordin. Saya copy dan adjust mengikut keperluan serta trust the process," katanya.

Terus maju ke hadapan, ketahui tindakan tepat yang dilakukannya dalam mengecap kejayaan yang tidak pernah dibayangkan menerusi inSPIREd kali ini.

image

Perhatian Bakal Usahawan Jutawan!

Inilah buku yang WAJIB anda miliki dalam perjalanan mencapai status jutawan yang diidamkan.

Tak perlu bayar, kami akan beri PERCUMA khas buat anda yang benar-benar serius inginkannya!

Klik di bawah untuk dapatkannya sekarang!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular