Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

Apa yang alluser dapat? Kurang 3 minggu saja...

Solusi bagi usahawan mendepani cabaran polikrisis dihadapi dunia ketika ini.
Voice Chat

Salam Jumaat alluser,

Bagi yang mengundi esok, selamat mengundi. Tunaikan tanggungjawab dan hak anda dalam menentukan pemimpin yang betul untuk membawa manfaat kepada rakyat. Sama juga seperti usahawan, anda juga punyai tanggungjawab untuk memastikan bisnes yang diusahakan mampu sustain dan grow lagi untuk manfaat diri, keluarga, team bahkan komuniti.

Terima kasih alluser kerana dah join Sesi Khas Bersama Datuk Wira Dr. Azizan Osman kelmarin menerusi platform Zoom. Anda memang usahawan yang hebat!

Dr. Azizan ada menekankan tentang keinginan dan keyakinan usahawan untuk berjaya. Tanpa keinginan yang kuat, tak datang keyakinan untuk buat tindakan. Sebab tu lah bisnes ni tak boleh dipaksa. Memang susah nak menjadi.

Sebab itu kami jemput semua usahawan untuk bercakap dengan lebih dekat dan mendapatkan solusi menerusi program 10X Bina Bisnes Berjaya pada 2-3 September 2023 di IDCC, Shah Alam. Lebih kurang 3 minggu lagi!

Untuk hadir ke program kali ini dengan syarat anda adalah usahawan yang yang serius dan komited nak bina bisnes berjaya.

alluser dah MOHON ke belum? Kalau belum, mohon sekarang sementara masih ada seat untuk anda. Kalau dah daftar, jangan lupa self check-in bagi melancarkan proses kehadiran anda di dewan!

Klik butang di bawah ini, untuk self check-in. Bagi anda yang ada tiket tambahan percuma, isi nama rakan usahawan lain untuk pastikan tiada tiket atau tempat duduk tidak 'bertuan'! Kerjasama anda sangatlah kami hargai.

Salam kejayaan,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular