Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Cabar diri dan besarkan impian alluser untuk buat terbaik!

Himpunan kumpulan usahawan elit, Titanium bagi persediaan dan perkembangan bisnes.
Dr. Azizan Osman

Selamat pagi alluser,

Sentiasa bersyukur kerana anda masih lagi diberi peluang untuk bernafas dan peluang untuk hidup sehingga ke hari ini. Alhamdulillah. Nafas akan beri anda 'energy' dan pernafasan yang betul membolehkan anda memanfaatkan energy dalaman.

Daripada energy yang baik ditambah dengan ketenangan maka timbullah idea. Ketenangan meningkatkan keupayaan anda untuk memahami orang dengan lebih baik.

Lihat saja kumpulan usahawan elit, Titanium di hari kedua ICM Langkawi, energy mereka masih lagi 'power'! Sebab tu mereka boleh jadi usahawan jutawan! Anda pun boleh jadi seperti mereka jika ada energy yang sama.

alluser, hidup ini hanya sementara. Jaga hubungan kita sesama manusia apatah lagi dengan Allah SWT. Jadikan membantu orang lain dan beri manfaat sebagai komitmen agar you tak berhenti hanya separuh jalan.

Seperti kata Datuk Wira Dr. Azizan Osman di ICM hari ini, "the day you stop benefiting people is the day life stops benefiting you".

Bermula dari sekarang, cabar diri anda dan besarkan impian untuk buat lebih baik lagi. Jangan mudah rasa selesa dan malas!

Pastikan alluser juga tonton live ICM pada tengah hari, petang dan malam di semua media sosial RichWorks untuk dengarkan banyak perkongsian dari Kumpulan Usahawan Elite, Titanium yang pasti akan memberi inspirasi kepada anda.

Sebelum itu, semalam Dr. Azizan juga melancarkan program 10X Bina Bisnes Berjaya (2 & 3 September 2023) yang bakal diadakan di IDCC, Shah Alam. Sehubungan itu, ada tawaran istimewa buat usahawan bermula malam tadi hingga 10 Ogos ini. alluser bukan hanya dapat 1 tiket dengan yuran komitmen yang berpatutan, malah 2 tiket percuma! Program ini hanya bagi mereka yang dah berniaga.

Jangan terlepas sebelum tawaran ni tamat. Nak dapatkan tiket anda, klik link ini >>>

binabisnesberjaya.com

Dr. Azizan Osman

Salam kejayaan,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular