Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Eksklusif malam ini! Peluang alluser fokus benda yang betul

Pilihan you untuk mulakan minggu baru dengan lebih baik lagi.
Voice Chat

Salam alluser,

Esok dah masuk minggu baru, adakah you sudah rancang apa yang nak dibuat & fokuskan? Jangan abaikan persediaan penting ini dan pada malam ini merupakan peluang buat bangsa usahawan di luar sana.

Insya-Allah, MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman beri peluang kepada alluser untuk ikuti sesi Weekly Focus malam ini.

Buat pengetahuan, Weekly focus ini hanya diadakan buat usahawan di bawah bimbingan beliau dan RichWorks namun malam ini dibuka buat usahawan-usahawan yang serius dalam bisnes mereka selama sekitar 1 jam.

Jangan terlepas, ikuti perkongsian dan panduan penting bakal dikongsikan untuk manfaat bangsa usahawan. Ketika ini, sedar atau tidak kita berdepan dengan Polycrisis Dunia dan menjadi cabaran besar buat usahawan untuk bangkit.

Ketika ramai tertekan dengan kenaikan harga barang, keadaan jualan yang semakin down, isu pekerja dan banyak lagi namun ada sesetengah usahawan bukan merudum sebaliknya saksikan lonjakan & pertumbuhan luar biasa.

Semua ini bakal dikongsikan sendiri Dr. Azizan malam ini. Pastikan you saksikan di akaun media sosial Facebook, Instagram & YouTube - Azizan Osman Official atau RichWorks Official.

Jom mulakan minggu baru you dengan fokus yang lebih baik & tepat.

Salam kejayaan,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular