Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

FINAL CALL! Sesi Khas Bersama Mentor Buat Usahawan Seperti alluser

Insha Allah, sesi khas untuk menjawab persoalan you, bakal usahawan berjaya.
Voice Chat

Salam sejahtera alluser,

Beberapa jam lagi, saya akan bercakap dengan usahawan-usahawan yang komited dan serius nak pastikan bisnes mereka terus sustain malah grow.

Suka atau tidak, polikrisis sedang berlaku dan dijangka berpanjangan yang pastinya memberi kesan kepada semua pihak termasuk bangsa usahawan. Apa boleh you buat sekarang ni?

Sebelum you jumpa saya dalam 10X Bina Bisnes Berjaya secara bersemuka di IDCC, Shah Alam pada 2 & 3 September, ikuti sesi khas ini dulu! You dapat bersedia lebih awal berbanding orang lain. Bagi mereka yang dah mohon ke 10XBBB, pastikan buat self check-in untuk dapatkan BOARDING PASS dengan klik link ini >>> Self Check-In.

9 malam ini, insha Allah saya akan berjumpa dengan you dalam sesi khas secara Zoom. Ingat ini hanya bagi mereka yang dah berniaga. Sesi ini ditaja 100% untuk usahawan yang dah berniaga, tapi struggle dengan pelbagai cabaran dan isu yang ada.

Jangan terlepas, peluang untuk you lebih faham game bisnes saat ini. Klik butang di bawah untuk dapatkan link Zoom alluser.

Salam kejayaan,

Datuk Wira Dr. Azizan Osman

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular