Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

AI training for marketers…

Alluser, want to be more val...

Gagal mencuba adalah kegagalan terbesar dalam hidup ini, alluser !

Solusi bagi usahawan mendepani cabaran polikrisis dihadapi dunia ketika ini.
Dr. Azizan Osman

Selamat hujung minggu alluser,

Kenyataan yang perlu usahawan semua renungkan bersama di atas dan tanya diri sebagai pengusaha bisnes... "Adakah aku dah cuba dan buat terbaik dalam bisnes yang jalankan sekarang ni? Dah tak ada jalan lain ke nak atasi masalah sekarang ni?"

Polikrisis itu benar tuan-tuan & puan-puan. Impaknya sudah dan sedang dirasa semua. Tak perlu lihat di negara luar, dalam Malaysia sendiri kita sedang mengalami dari segi kenaikan kos harga barang, interest rate meningkat dan inflasi selain isu tentang kos sumber tenaga serta bahan mentah yang semakin meningkat.

"Hampir semua perkara sedang berlaku 'peningkatan', tapi usahawan tidak berlaku peningkatan" - Datuk Wira Dr. Azizan Osman

RichWorks juga menerima banyak keluh-kesah ramai usahawan, secara langsung dan di media sosial yang mengalami kejatuhan sales terutama selepas hari raya yang lepas dan perkara itu berlanjutan sehingga kini.

Apa masalahnya? Pelanggan dah tak nak membeli atau usahawan sendiri tak ada strategi bisnes untuk tarik pelanggan membeli?

Voice Chat Datuk Wira

alluser, jangan berhenti cari penyelesaian untuk tarik pelanggan!

Dengarkan perkongsian Mentor Usahawan dalam Live Voice Chat Sesi Khas Bersama Dr. Azizan pada ESOK ini, jam 7:45 pagi. Peluang dah terbuka luas, kosongkan pagi AHAD anda sebelum bertemu secara BERSEMUKA 10XBBB di IDCC, Shah Alam. Klik butang di bawah untuk ke Telegram Azizan Osman Official. Belum ada tiket klik, MOHON di bawah ini.

Salam kejayaan,

RichWorks International


p.s. 1
0XBBB hanya buat PENGUSAHA dan PEMILIK BISNES.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular