Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Jatuh 7 kali, Norlinda Daud bangkit 8 kali!

Inisiatif baharu buat bangsa usahawan, agar mendapatkan inspirasi, panduan dan idea dalam bisnes.

Hi alluser,

The Titan Bilangan 53 kali ini menampilkan Norlinda Daud yang merupakan pengasas kepada Bright Hill Care Centre.

Meminati bidang pendidikan sejak dari dulu, beliau bermula dengan mengajar kanak-kanak dari rumah ke rumah sebelum membuka kelas tuisyennya sendiri.

Semakin serius dengan bisnes yang diusahakan, beliau nekad untuk menimba ilmu bisnes dengan menghadiri program Advance Marketing Power oleh Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada waktu itu.

"I still remember worst the end 2011 saya tutup tiga cawangan. Ketika itulah kawan saya perkenalkan kepada Dr. Azizan dan di program itu beliau ajar 400 cara bagaimana hendak kembangkan bisnes," kongsinya.

Kini nama Bright Hill Care Centre kian berkembang megah di serata Johor, ketahui kisah menarik tentang Norlinda Daud menerusi e-magazine, The Titan yang kami bawakan buat anda pada minggu ini.

Moga perkongsian ini dapat menjadi inspirasi buat anda yang sentiasa dahagakan kejayaan dalam dunia perniagaan!

image

PANGGILAN BUAT USAHAWAN!

Inilah peluang anda untuk KUASAI PEMASARAN DAN STRATEGI MENARIK PELANGGAN di program 10X Bina Bisnes Berjaya!

Bukan seminar tapi solusi, dapatkan jawapan dan panduan dalam bisnes daripada Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman terutamanya di waktu kritikal, POLIKRISIS yang sedang berlaku pada saat ini.

Jadi, tunggu apa lagi?

Klik di bawah sekarang untuk mendaftar!

image

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular