Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Kenaikan interest rate jejaskan bisnes. alluser terkesan?

Polikrisis dan kesan kepada usahawan PKS.
Pemerkasaan Usahawan

Salam Jumaat alluser,

Jangan lupa perbanyakan sedekah dan selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW pada hari ini. Kami nak kongsikan tentang polikrisis sudah dan sedang berlaku saat ini.

'Polycrisis is real!' Bukan saja masalah kenaikan interest rate, malah kos pinjaman turut meningkat dan dijangka bakal berlaku peningkatan lagi. Pada Mei lalu, Bank Negara Malaysia (BNM) telah menaikkan kadar dasar semalaman (OPR) sebanyak 25 mata asas kepada 3.00 peratus, menandakan kembalinya kepada kadar faedah sebelum pandemik.

Apa pilihan yang alluser ada kalau tak nak cari solution nya?

Seperti yang kita tahu, Datuk Wira Dr. Azizan Osman sangat agresif memperjuangkan pembangunan usahawan di Malaysia. Di kala bisnes usahawan berdepan ancaman polikrisis, beliau ingin memberikan anda solution kepada masalah bisnes yang anda hadapi. Persoalan anda akan dijawab nanti, insya-Allah.

Oleh sebab itu, beliau telah melancarkan program 10X Bina Bisnes Berjaya anjuran bersama RichWorks & Media Prima pada 2 & 3 September 2023 di IDCC, Shah Alam. 15 HARI LAGI! HANYA UNTUK USAHAWAN YANG SERIUS SAHAJA!

alluser perlu sertai program ini. Tak perlu bayar apa-apa kerana tiket ditaja sepenuhnya oleh RichWorks. Mohon sekarang dengan klik link di bawah sementara permohonan masih dibuka!

Salam kejayaan,

RichWorks International

15 HARI LAGI! Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES. Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular