Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Alluser, last chance, get your free AI training…

Hey Alluser, I wanted to...

Kos bahan mentah meningkat, apa strategi alluser?

Cabaran bisnes makin mencabar dengan polikrisis yang dijangkakan berpanjangan.
10X Bina Bisnes Berjaya

Salam sejahtera alluser,

Bukan 1 atau 2, tapi banyak company yang tengah kecilkan team sebab nak kurangkan kos operasi. Mereka tak boleh nak kekalkan kos sedia ada sebab sales jatuh menjunam, tapi kos bahan mentah terus meningkat.

Ada orang yang mungkin buat sales RM5 juta sebulan tahun lepas, jatuh kepada RM1 juta sebulan. Masih ada juta-juta tu, tapi gap jauh sangat.

Saya faham kesusahan bisnes anda sebab saya pun buat bisnes walaupun secara kecil-kecilan. Salah langkah, bisnes pun boleh melingkup.

alluser jika anda seorang bisnes owner yang terkesan dengan kenaikan kos bahan mentah, jangan abaikan peluang untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya (10XBBB) pada 2 & 3 September ini di IDCC, Shah Alam.

Pada anda yang betul-betul nak dapatkan jawapan untuk bisnes mereka dalam situasi mencabar tempoh ini, saya dan Datuk Wira Dr. Azizan Osman nak jumpa anda.

Mohon sekarang dengan klik link di bawah selagi tiket masih ada.

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer
RichWorks International

5 HARI LAGI!

Hanya Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES.
Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular