Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Kuatkan asas bisnes alluser, jangan sampai hancur

Umpama nak bina banggunan, perlu ada asas yang kukuh.
Pemerkasaan Usahawan

Salam sejahtera alluser,

Ramai yang buat bisnes tak ada asas yang kuat dan main terjah je, end up bisnes hancur. Lepas tu salahkan orang, salahkan keadaan dan salahkan apa saja yang boleh dijadikan punca kepada masalah yang berlaku.

Perkataan penting yang alluser perlu selalu ingat adalah FOUNDATION atau ASAS PERNIAGAAN.

Umpama nak bina bangunan, tanpa asas yang kukuh apa berlaku kepada bangunan tersebut? Tak selamat untuk didiami dan mungkin tunggu masa nak jatuh je.

Tonton video dengan klik gambar di atas atau link ini untuk fahami tentang asas perniagaan! >>> https://www.instagram.com/p/CwEh2PEJpwq/.

alluser nak tahu lebih banyak lagi tentang ilmu bisnes? Insya-Allah, saya akan jumpa you dalam 10X Bina Bisnes Berjaya (10XBBB) di IDCC, Shah Alam pada 2 & 3 September 2023 nanti. Jadi yang terawal daftar sebelum platform ditutup.

Tak perlu bayar apa-apa kerana tiket ditaja sepenuhnya oleh RichWorks. Tapi syaratnya, you adalah usahawan tak kira besar atau kecil perniagaan you.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.


11 HARI LAGI!

Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES.
Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular