Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Peluang untuk alluser, ini yang dapat kami bantu!

Cabaran sentiasa ada. Tapi tak ada benda akan berubah tanpa tindakan yang betul.
Dr. Azizan Osman

Selamat malam alluser,

Alhamdulillah, hampir separuh hari saya berada di Sri Pentas atas jemputan dalam Malaysia Hari Ini & Wanita Hari ini bagi berkongsikan pandangan dan peluang memperkasakan usahawan yang digerakkan RichWorks bersama Media Prima, yang berbaki 9 hari lagi.

Sepertimana diketahui, 10X Bina Bisnes Berjaya (10XBBB) akan dijalankan di IDCC, Shah Alam pada 2 & 3 September nanti. Ini salah satu inisiatif kami untuk menyokong you ketika polikrisis ini.

Insya-Allah, saya akan jumpa dengan pemilik bisnes dan usahawan yang sedang menjalankan bisnes seperti you. Saya akan jawab persoalan dan berikan solusi kepada bisnes you waktu ini.

Tak perlu bayar apa-apa kerana tiket ditaja sepenuhnya oleh RichWorks. Tapi syaratnya, you adalah usahawan tak kira besar atau kecil perniagaan you.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah. Program ini hanya bagi usahawan, mereka yang bekerja atau tidak bekerja boleh menyertai program kami yang lain yang akan dimaklumkan kelak.

Saya doakan you kaya & berjaya,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

9 HARI LAGI!

Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES.
Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular