Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

Pesaing dah mula berlumba ke depan alluser. You?

Kejayaan perlukan kemahuan dan kesungguhan tinggi untuk capai impian.
Pemerkasaan Usahawan

Salam sejahtera alluser,

Selama 15 tahun bekerja rapat membimbing ramai usahawan, saya dapati hampir semua yang akhirnya capai tahap jutawan dan sentiasa nak berjaya lagi ada beberapa persamaan penting.

  1. Mereka ada IMPIAN yang besar untuk perbaiki kehidupan mereka. Tanpa impian, seseorang hanya akan hidup pada tahap yang sama tanpa keinginan untuk perbaiki apa-apa.
  2. Mereka ada KEMAHUAN yang tinggi. Ada pepatah "jawa" menyebut, mereka ada sikap willing to do whatever it takes kerana mereka ini ada "Hunger", mereka lapar dan sentiasa ada high desire to succeed
  3. Mereka ada KESUNGGUHAN dan Komitmen yang tinggi untuk capai apa sahaja impian mereka walau betapa susah pun, walau apapun cabarannya!

Mungkin alluser juga ada keinginan yang sama. Tapi... anda tak nak buat tindakan seperti mereka.

Nak tunggu apa lagi? Saya nak jumpa mereka yang serius & komited pada Sabtu dan Ahad ini di 10X Bina Bisnes Berjaya (10XBBB) di IDCC, Shah Alam pada 2 & 3 September 2023.

Pastikan anda tidak kalah dalam bisnes dan pesaing. Hadir belajar Solusi Pemasaran Terkini!

Mohon untuk mendapatkan tiket anda.

Salam kejayaan,
Datuk Wira Dr. Azizan Osman

4 HARI LAGI!

Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES.
Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular