Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Updated features for LinkedIn pages

  Today's Guide to the ...

Polycrisis dunia alluser. Apa tindakan you?

Cabaran sentiasa ada, cuma macam mana you tangani bezakan you dengan yang lain.
Voice Chat

Salam hujung minggu alluser,

Maaf ganggu hujung minggu you, tapi kami nak kongsikan peluang untuk you dapatkan INSIGHT PENTING daripada MenThor Datuk Wira Dr. Azizan Osman pagi esok (6 Ogos 2023)! Live Voice Chat, sesi khas bersamanya dalam Telegram Azizan Osman Official bermula jam 7.45 pagi.

Beliau akan berkongsi mengenai "Polycrisis Dunia: Cabaran Usahawan Untuk Bangkit". Polycrisis bermaksud krisis-krisis yang berlaku 'serentak' dalam satu masa.

Apa kaitannya dengan bangsa usahawan? Adakah ia dijangka akan berlaku? Jadi apa yang boleh lakukan sebagai persediaan dalam berdepan situasi itu nanti? Sebagai usahawan, kita perlu sentiasa upgrade game masing-masing!

Kami sangat faham bahawa perjalanan dalam dunia keusahawanan bukanlah satu yang mudah bila tiada panduan dan ilmu yang betul. Terdapat pelbagai cabaran dan dugaan yang harus dihadapi untuk mencapai kejayaan. Namun, cabaran ini juga merupakan peluang untuk memperkuatkan diri dan memacu langkah ke hadapan, insya-Allah.

Jom bersama Dr. Azizan untuk mendapatkan lebih kefahaman dan kejelasan bagi seseorang usahawan itu dalam sesi Voice Chat. Jangan terlepas alluser, pastikan you dah join Telegram Azizan Osman Official untuk sertai nanti. Klik butang di bawah sekarang.

Jumpa esok,

RichWorks International

Klinik Usahawan

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular