Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

RichWorks dan DPMM jalin kerjasama, bantu usahawan seperti alluser hadapi polikrisis

17 hari saja lagi, cabaran polikrisis dihadapi itu benar...
Pemerkasaan Usahawan

Salam alluser,

Jika anda menonton sesi live semalam, pastinya anda tahu bahawa sesuatu yang signifikan telah berlaku di mana Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) dan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks) menzahirkan persetujuan bagi berkolaborasi dalam usaha memperkasakan usahawan Melayu dan Bumiputera di Malaysia.

Diadakan di Anjung Melayu, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Majlis Menandatangani Perjanjian Persefahaman Usahasama di antara DPMM dan RichWorks itu diwakili oleh Norsyahrin Hamidon selaku Presiden DPMM bersama Datuk Wira Dr. Azizan Osman sebagai Pengerusi RichWorks.

Bukan sekadar kerjasama biasa, ia sebenarnya terjalin tepat pada masanya di saat POLIKRISIS yang telah dan sedang berlaku menekan ramai perusahaan kecil dan sederhana (PKS) hingga menyebabkan jualan merudum malah hingga ada yang tutup perniagaan.

"Saya percaya kolaborasi dengan RichWorks yang berpengalaman dalam membimbing usahawan PKS akan membantu ahli-ahli Dewan Melayu untuk lebih dinamis dan mampu berkembang dalam bidang yang mereka ceburi," jelas Norsyahrin.

Nak baca lebih lanjut, alluser boleh klik antara media-media yang membuat liputan detik bersejarah bagi kami yang menjadi pengiktirafan atas usaha dalam melahirkan usahawan jutawa - Sinar Harian, DagangNews.com, Berita Harian, Harian Metro dan banyak lagi.

Jika anda mahu turut dibimbing sama oleh RichWorks, ini merupakan hari bertuah anda kerana alluser berpeluang mendapatkannya di program 10X Bina Bisnes Berjaya yang bakal berlangsung pada 2-3 September 2023 di IDCC, Shah Alam.

Ditaja sepenuhnya, jangan lepaskan kesempatan ini untuk mendapatkan solusi dan bimbingan bisnes eksklusif daripada Dr. Azizan sendiri! Klik di bawah untuk memohon tempat anda sekarang!.

Voice Chat Datuk Wira

Salam kejayaan,

RichWorks International

Hanya buat PENGUSAHA dan PEMILIK BISNES.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular