Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

PM Anwar umum peruntukan RM13 juta bantuan pascabanjir Kedah

Kelantan isytihar GISBH sesat jika ajaran menyamai Al-Arqam - Mufti; GISB: Ratusan buku berkaitan Al-Arqam dan gambar 'Abuya' diramp...

Sampai bila alluser nak duduk jadi “penunggu” harap pelanggan datang, tapi tak datang?

Peluang dalam polikrisis kepada usahawan PKS.
Pemerkasaan Usahawan

Salam hujung minggu alluser,

Cuba bayangkan jika anda berada dalam situasi ini >>> Bukan sehari, bukan dua hari, bukan tiga hari, tapi dah berbulan-bulan tak ramai pelanggan masuk ke dalam kedai. Jualan online pun sendu je. Nak cover kos operasi bisnes hanya cukup-cukup.

Jika ada pun lebihan sedikit, tapi ibarat 'kais pagi makan pagi, kais petang makan petang'. Sampai bila nak jadi 'penunggu' di kedai sendiri???

Sampai bila alluser nak hanya penat berbisnes tanpa hasil yang diimpikan? Setiap cabaran akan ada penyelesaiannya. Cari solusi untuk perbaiki masalah bisnes yang anda hadapi sebelum gulung tikar!

Tinggal 14 HARI LAGI!

Jika anda usahawan yang terkesan dengan krisis ekonomi yang sedang melanda, jangan fikir panjang untuk sertai program 10X Bina Bisnes Berjaya anjuran bersama RichWorks & Media Prima pada 2 & 3 September 2023 di IDCC, Shah Alam.

Program ini akan memberikan SOLUSI kepada permasalahan bisnes anda.

Tiket ditaja sepenuhnya, Datuk Wira Dr. Azizan sendiri bakal memberikan solusi dan panduan buat anda bagi menguruskan bisnes di waktu kritikal ini. Mohon sekarang dengan klik link di bawah. Bagi yang dah daftar pastikan dapat boarding pass anda dengan gunakan email yang sama.

Salam kejayaan,

RichWorks International

14 HARI LAGI! Buat PENGUSAHA & PEMILIK BISNES. Pastikan miliki BOARDING PASS anda untuk ke 10X Bina Bisnes Berjaya.

Solusi Buat USAHAWAN

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular