Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

alluser busy sangat sampai tak ada masa. Betul ke?

Hanya untuk usahawan sahaja. Tempat adalah terhad.
10XBBB Melaka

Salam alluser,

Buat bisnes je terus tak ada masa. Setiap hari wajib masuk office atau kedai untuk naikkan jualan, selesaikan segala isu yang ada termasuklah melayan pelanggan. Kalau tak datang satu hari, alamatnya tak ada jualanlah pada hari tersebut.

alluser macam tu juga ke? Susah sangat ke nak ada masa untuk diri sendiri dan keluarga?

Usahawan bawah bimbingan Datuk Wira Dr. Azizan Osman dan RichWorks ok je pergi bercuti ke sana-sini.

Sebenarnya ini masalah bisnes atau usahawan sendiri yang tak mampu nak manage masa?

Nak jadi usahawan yang bebas masa, kewangan dan pilihan, tapi tak mampu. Ini bukan alasannya! Mulakan tindakan dengan hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya: Bangkit Usahawan Melaka pada 30 September & 1 Oktober 2023 di MITC, Ayer Keroh.

Berbaki sekitar 500 lagi tempat untuk usahawan rebut. Mohon sekarang sebelum tawaran ke program ditutup! Klik butang di bawah untuk mohon sekarang:

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK PEMILIK BISNES SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular