Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Akademi Keselamatan Siber ditubuh untuk tampung lebih 26,000 kekosongan tenaga kerja - Ahmad Zahid

Tiada insiden lubang benam di Jalan Sultan Ismail - DBKL; TDM sahkan anggota 9 Briged maut terkena tembakan; Rizab antarabangsa BNM meningka...

Pening kepala marketing tak berkesan alluser? Ini solusinya…

12 hari sahaja lagi untuk ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya.
10X Bina Bisnes Berjaya

Salam alluser,

Kami di RichWorks selalu dapat feedback, usahawan ada cabaran dalam marketing.

Dah buat macam-macam teknik marketing tapi tak menjadi. Akhirnya give up dan ada yang mula rasa menyesal sebab dah keluarkan belanja tapi tak dapat hasil seperti diharapkan.

Rasa macam dah habis strategi digunakan, tapi tak ramai yang membeli! Adakah anda memang ditakdirkan tak boleh berjaya atau sebenarnya ada lagi yang anda belum usahakan?

alluser ada cabaran seperti ini? Saya sangat memahami situasi anda. Marketing itu umpama oksigen dalam perniagaan. Tanpa marketing, bisnes tak akan berjalan lancar dan boleh gagal.

Sebab itu saya nak jemput alluser untuk hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya: Bangkit Usahawan Melaka pada 30 September & 1 Oktober 2023 di MITC, Ayer Keroh, Melaka.

Tempat adalah sangat terhad. Hanya tinggal kira-kira 500 seat sahaja lagi. Mohon sekarang sebelum tawaran ke program ditutup! Klik butang di bawah untuk mohon sekarang:

Salam kejayaan,

Radz Mohd.
Chief Business Officer
RichWorks International

HANYA UNTUK PEMILIK BISNES SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD.

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular