Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

FREE AI training for marketers…

Hi Alluser, Do you know ...

alluser, ini adalah strategi untuk menang dengan pesaing!

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10XBBB Melaka

Salam sejahtera alluser,

Bisnes adalah mengenai persaingan. Kalau anda mengikuti program RichWorks, Datuk Wira Dr. Azizan Osman selalu kata tak banyak bisnes yang tiada pesaing antaranya sebuah syarikat pembekal elektrik di Semenanjung Malaysia.

Ya, betul! Tapi itu dulu, sekarang dah ada bisnes solar yang tak perlukan penggunaan tenaga elektrik, namun ia masih perlu dapatkan kelulusan syarikat berkenaan untuk beroperasi.

Walaupun masih belum dikenali ramai, dengan teknik marketing yang betul tak mustahil solar menjadi pilihan majoriti pengguna akan datang.

Dalam pasaran yang sentiasa berubah, alluser perlu cari cara untuk selalu menonjol dan menang dengan pesaing.

Walaupun ia mungkin mencabar, ada beberapa langkah yang boleh bantu anda meningkatkan perniagaan dalam persaingan sengit.

Langkah pertama adalah dengan memahami siapa pesaing anda. Buat kajian di mana kekuatan dan kelemahan mereka. Maklumat ini adalah asas untuk merancang strategi anda.

Setiap bisnes ada kekuatan alluser, fokus pada kekuatan tersebut. Mungkin produk atau perkhidmatan yang anda tawarkan lebih berkualiti, menjimatkan atau lebih inovatif daripada pesaing.

Jika anda boleh tonjolkan kekuatan ini, ia menjadikan bisnes dan jenama anda lebih menarik.

Gunakan media sosial, laman web dan strategi digital marketing lain untuk sebarkan mesej bisnes anda secara konsisten. Marketing yang baik boleh membantu anda mencapai lebih ramai pelanggan.

Selain itu, pastikan bisnes alluser mempunyai asas kewangan yang kukuh. Buat perancangan strategik jangka panjang dan pendek untuk pastikan bisnes anda mempunyai matlamat yang jelas.

Ada banyak lagi cara untuk menang bersaing dalam bisnes. Hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023 untuk dapatkan ilmu serta solusi kepada bisnes anda.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular