Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Notis pengisytiharan harta kepada SPRM untuk siasatan terhadap bapa - Mirzan dan Mokhzani

Ahli GISBH mengaku tidak bersalah, mohon ikat jamin ringan kerana baru timang anak ke-10; Peniaga wanita maut dihempap pokok tumbang di pant...

alluser nak tahu teknik-teknik untuk pelanggan nampak bisnes? Baca sampai habis...

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10XBBB Melaka

Salam sejahtera alluser,

Ramai usahawan tahu kelebihan customer experience, tapi suka abaikannya kerana rasa ia tak penting. Asalkan dah beli, ok cukup. Tak perlu buat tindakan apa-apa. Anda macam ni juga ke? Pasti tak kan...

Customer experience sangat penting untuk bantu bisnes anda lebih faham tentang keperluan dan kehendak pelanggan dan seterusnya meningkatkan keuntungan bisnes.

Sebelum itu, alluser perlu buat pelanggan nampak bisnes dan jenama anda terlebih dahulu. Bila dah ada pelanggan, barulah ada customer experience.

Nak buat pelanggan nampak dan beli produk/servis anda bukanlah mudah. Anda perlu ada kemahiran serta ilmu tentang bisnes. Cara nak tarik pelanggan juga bergantung kepada barang yang anda niagakan.

Nampak macam mudah kan? Tapi sebenarnya ia mungkin sangat sukar dan memakan masa yang lama jika alluser tak tahu cara yang tepat dan betul.

Untuk pelanggan nampak produk/servis, anda boleh mulakan dengan beri tawaran yang menarik perhatian seperti potongan harga, beli satu percuma satu, kad keahlian dan sebagainya pada tempoh waktu tertentu. Ini kerana pelanggan sangat suka dengan tawaran yang menguntungkan mereka.

Maksimumkan penggunaan media sosial kerana ia salah satu saluran yang membolehkan anda buat promosi secara percuma.

Media sosial hari ini bukan sekadar platform untuk bersosial semata-mata, malah merupakan alat untuk berkomunikasi dengan pelanggan mahupun bakal pelanggan anda.

Pastikan anda konsisten dengan apa yang anda sedang lakukan dan pelanggan akan lebih ingat dengan produk/servis anda.

Nampak mudah bukan? Walau bagaimanapun, alluser perlukan ilmu yang betul untuk pastikan kejayaan anda. Nak banyak lagi ilmu tentang bisnes? Jom hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular