Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, usahawan menangis terima hadiah daripada Datuk Wira Dr. Azizan Osman di 10X SME BBB!

Hanya untuk usahawan sahaja.
image

Klik gambar di atas untuk tonton video

Salam sejahtera alluser,

Pestam, jenama kecil yang lahir di Melaka untuk membantu wanita di dapur. Nak bahagiakan suami dengan air tangan sendiri guna cara yang cepat dan mudah.

Jenama kecil atau besar bukan ukurannya, tetapi bagaimana nak buat orang kenal dan tarik perhatian pelanggan untuk membeli?

Pemilihan logo, tagline serta domain yang betul dan sesuai juga sangat penting untuk buat orang ingat dan sebut berulang kali tentang jenama kita selain produk bagus.

Program RichWorks juga banyak kejutan buat usahawan-usahawan yang komited nak bina bisnes berjaya. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu?

Pestam.com, hadiah daripada Datuk Wira Dr. Azizan Osman buat Tuan Rustam yang hadir ke 10X SME Bina Bisnes Berjaya: Bangkit Usahawan Melaka di MITC, Ayer Keroh baru-baru ini.

Tuan Rustam bukan hanya dapat domain Pestam.com, tapi pakej sekali dengan brand, logo dan design marketing team RichWorks hasilkan untuk bisnes beliau.

Siapa sangka niat hati cuma nak hadir, belajar dan improve diri serta bisnes bertukar menjadi satu peristiwa yang sukar dilupakan buat Tuan Rustam! Daripada tiada jenama produk, kini Tuan Rustram sudah ada jenama, logo dan domain bagi membuat website sendiri.

Allah SWT mengikut sangkaan hambanya. Kita niat nak improve kehidupan kita je tapi Dia sentiasa ada perancangan yang lebih hebat menanti untuk kita.

alluser ada impian dan keinginan yang sama seperti Tuan Rustam? Kami nak jemput anda untuk hadir ke program 10X SME Bina Bisnes Berjaya di Johor Bahru pada 25 & 26 November 2023.

Buat tindakan dengan jadi orang yang terawal mohon ke program ini. Jangan tunggu lagi, klik butang di bawah!

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

PERMOHONAN AKAN DIBUKA SELAGI MASIH ADA SEAT KOSONG!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular