Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Yang di-Pertuan Agong diberi sambutan negara di Beijing

'Kenapa pembangkang diam bila ringgit mengukuh?' – PM Anwar; Tentera Israel bunuh, buang jasad mangsa dari bumbung bangunan; Seorang...

10 hari lagi, kejar peluang alluser di 10XSMEBBB!

Melalui panduan dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Pernah tak buat bisnes, tapi asyik rugi, rugi dan rugi? Atau mungkin ada keuntungan, tapi hanya cukup-cukup makan? Ada juga yang bisnes tak boleh nak grow?

Sampai satu tahap, dah give up dengan cabaran yang tak henti-henti. Ada kalanya sampai stres memikirkan masalah bisnes ni.

alluser, dalam dunia bisnes, cabaran dan masalah adalah sebahagian daripada peluang untuk berjaya. Sikap positif dan inovatif dalam menghadapi masalah dapat menjadi pendorong untuk kejayaan yang berkekalan.

Apabila anda mula rasa tertekan dengan apa sahaja masalah yang dihadapi, pastikan untuk anda tahu punca kepada masalah yang berlaku.

Daripada punca masalah itu barulah anda boleh rancang jalan penyelesaian dan cari peluang untuk perbaiki masalah yang berlaku.

Inilah masanya untuk anda meminta nasihat daripada pakar bisnes. Di zaman yang serba moden ini tidaklah sukar untuk mencari seseorang yang boleh bantu untuk selesaikan masalah bisnes anda.

Mungkin ini juga peluang terbaik untuk anda mempelajari dengan lebih mendalam tentang dunia bisnes dari guru yang ada proven results. Tak kan dah keluarkan modal, tapi tak ada results. Bertambah stres pula jadinya.

Tapi alluser, jangan lupa setiap jawapan kepada masalah adalah dengan memohon pertolongan dari Allah SWT. Doa dapat berikan kekuatan, keyakinan dan keberanian pada usahawan yang hadapi masalah.

Doa diiringi dengan usaha yang berpanjangan, insya-Allah anda akan kecapi kejayaan yang tak disangka-sangka.

Jom hadiri 10X SME Bina Bisnes Berjaya (10XSMEBBB) di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November ini. Bukan hanya dapat berguru, anda juga akan dapat networking bersama circle usahawan yang terbukti berjaya!

Tinggal 181 seat lagi, mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

10 HARI LAGI!

(Klik banner di bawah untuk mohon sekarang)

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular