Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Pimpinan utama GISB, isteri dan dua anak antara 19 direman tujuh hari

Tiga pembantu pengajar GISB mengaku tidak bersalah amang seksual; OIC sambut baik resolusi bersejarah PBB tuntut penamatan pendudukan Israel...

alluser, rugi besar jika lepaskan program terakhir tahun 2023 ini!

Dengan strategi yang baik, bisnes anda akan mampu untuk berjaya.
10X SME BBB

Klik gambar untuk mohon ke program 10XSMEBBB

Salam sejahtera alluser,

Bukan seorang, bukan sepuluh orang, bukan 100 orang tapi beribu-ribu usahawan yang datang ke RichWorks kerana mereka memerlukan solusi kepada masalah bisnes.

Dua bulan lagi berakhir 2023, apa persiapan anda untuk pastikan bisnes terus berkembang dan bersedia menempuhi cabaran 2024 akan datang? Nak duduk dan tunggu atau nak lakukan sesuatu?

alluser, salah satu kunci untuk capai kejayaan dalam bisnes adalah dengan faham pasaran bisnes anda. Pasaran sentiasa berubah, anda kena tahu trend pasaran terkini untuk kekal relevan.

Kenalpasti siapa pelanggan sasaran anda, apa yang mereka mahu dan adakah produk anda sesuai dengan kehendak pelanggan? Buat strategi pemasaran yang sesuai untuk sampaikan produk atau perkhidmatan anda kepada pelanggan sasaran dengan lebih berkesan.

Selain itu, dalam memahami pasaran anda kena tahu siapa pesaing bisnes anda. Bisnes apa yang tak ada pesaing alluser? Mungkin ada, tapi tak banyak.

Pesaing sentiasa memerhati apa yang terbaru dan menjadi trend dalam pasaran untuk mereka ambil dan terapkan dalam bisnes. Anda keluarkan produk baru hari ini, esok dapat sambutan dan lusa pesaing dah keluarkan produk yang sama atau lebih baik dari anda dengan marketing yang lebih hebat.

Jangan terleka! Buat research tentang pesaing anda, bagaimana mereka berjaya atau gagal dan apa kelebihan bisnes anda. Ini sangat membantu untuk anda menang dalam persaingan.

Nak faham tentang pasaran bukan proses yang boleh dibuat dalam masa sehari, tetapi satu usaha berterusan. Tanpa ilmu, susah usahawan nak berjaya.

Seperti berjalan di dalam lorong gelap tanpa cahaya. Kami di RichWorks akan menjadi cahaya yang membimbing usahawan mencari jalan keluar capai matlamat bisnes anda.

alluser, jangan lepaskan peluang untuk hadir ke program terakhir 10X SME Bina Bisnes Berjaya untuk tahun 2023. Jumpa kami di KSL Resort Johor Bahru City Centre pada 25 dan 26 November 2023.

Mohon sekarang dengan klik butang di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

HANYA UNTUK USAHAWAN, PEMILIK & PENGUSAHA PERNIAGAAN ATAU FOUNDER SAHAJA.

TEMPAT ADALAH TERHAD!

image

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular